axelmax.blogg.se

Axel Max är en fux valack född 1996 på 164 cm av raserna Halvblod/Fullblod. © Copyright på alla bilder + text!

ROCKIN'

Kategori: Allmänt

I Juni höll jag på att beta in Axel (och Dumle) dom tycker ju att det är skitnajs :) Men det är svårt att slita dom från gräset, jävlar vad starka dom är!
 
 
Gris :)
 
Han fick även sig ett sommarbad, fyfan vad arg han var på oss efter det, men efter några morötter var det okej :)
 
 
Fina Barret <3
 
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
 
I Juni(?) tränades det lite på banan av mig, klen ryttare och med en häst som gärna tippar in nosen och går på bogarna...
 
 
Ser ut som en ponny <3 och jag vet inte varför jag red utan boots fram?...
 
Efter den här lektionen gjorde jag en hage till Dumle & Axel för att beta in sig på gräs. Eftersom möjligheten till att beta in dem i en hage fanns inte så då fick dem stå på kullar... Det såg riktigt roligt ut, knäpphästarna..
 
 
Dumle har ju garanterat skönast stil! <3
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: